achtergrond

zaterdag 16 juli 2011

Out of my box :-)

Hoi Allemaal,


Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je eens met totaal ander papier wilt scrappen?
Ik ben de laatste tijd erg van de shabby en romantisch lay-outs, maar toen ik een tijdje terug met Michelle in de winkel aan het scrappen was, had ik eens zin in wat anders. Geen zachte pastelkleurtjes of lieve bloemetjesmotiefjes, maar stoere stippen, strepen en felle kleuren.

Wat pak ik dan? Echo Park :-)
En ik maak het mezelf dan ook niet makkelijk, want ik vond de streepjes en stippen van de Dots&Stripes collectie van Echo Park wel heel gaaf. En omdat ik een foto van mijn rode (oranje) kat wilde scrappen, pakte ik ook nog een kleur waar ik nooit mee scrap, oranje! Da's wel erg buiten mijn comfort zone, niet?

Dit is het resultaat van deze actie. Een lay-out die helemaal niet-Desiré is, maar toch ook weer wel.




 En wat details:







Gebruikte materialen:

Fijne dag allemaal!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten