achtergrond

vrijdag 29 juli 2011

Scrapdelight Summer Challenge!

Het is zomer, ook op het blog van Scrapdelight. De komende weken staat Challenge Friday dan ook in het teken van de GROTE SCRAPDELIGHT ZOMERCHALLENGE!!!

De challenge loopt van 22 juli tot 23 augustus. Je hebt dus ruim de tijd om een inzending te doen, zelfs als je met vakantie gaat. Om mee te doen zet je je naam en een directe link naar je creatie op jouw blog in de Linky widget die onder de challenge staat. 


Vergeet niet in jouw blogbericht ook de afbeelding met de opdracht te laten zien! (anders ding je niet mee naar de prijs)


Hier is de challenge:



De inspiratiefoto's deden mij direct denken aan het vrolijke Country Drive papier van Echo Park.
Dat heb ik dus gebruikt voor deze vrolijke lay-out. Het stickervel dat bij de lijn hoort is ook zo leuk dat ik veel stickers toegevoegd heb. Samen met de rozet (Stans van Tim Holtz), de verschillende bloemen en knoopjes een vrolijk geheel dacht ik zo.


Dan nog wat details.







Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!



Elke week verzorgt het designteam de nodige zomerinspiratie!
Vorige week heb ik de inspiratie verzorgd met deze lay-out.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten