achtergrond

dinsdag 20 september 2011

Gisteren stond deze  lay-out met de lijn Lost&Found 2 -Sunshine van My Mind's Eye op het Scrapdelight blog.
Een foto van mijn lieve mannetje met wie ik alweer een jaar getrouwd ben.


Ik was al fan van de eerste Lost& Found lijn, maar deze tweede is ook geweldig vind ik.
Een aantal vellen zijn hebben mooie glitterelementen die heel geschikt zijn om uit te knippen en er zo een embellishment van te maken die perfect bij je papier past.




Ik heb kraft geponst met de deep edger pons van Martha Stewart en heb deze vervolgens bewerkt met inkt en bruin embossingpoeder om het wat stoerder te maken.
De lijn combineert perfect met de embellishments van Tim Holtz en de stempels van Prima Marketing.
Die maken de lay-out ondanks de glitters lekker stoer.


Gebruikte materialen: papier: My Mind's Eye Lost&Found 2 - Sunshine, Ranger Distress inkt (Pumice Stone), Martha Stewart Deep Edger Punch (Daisy Fan), My Mind's Eye Lost&Found Brads, tag, Journaling rondje,  Tim Holtz Idea-ology Key Holes , Tim Holtz Idea-Ology Game Spinners, Phototurn, Prima Marketing Cling stamps, My Paper World Parelpen (Bronze)

Bedankt voor je bezoekje!


1 opmerking: