achtergrond

zondag 23 oktober 2011

Vreselijk achterstallige Speedscrap..

Hallo Allemaal,

Lang niks laten horen, maar was erg druk met mijn gewone werk en designteamwerk voor Scrapdelight en daarna nog een geweldige en bijzondere reis naar Tanzania (Safari en uitrusten op Zanzibar)  gemaakt, maar nu dan eindelijk weer een bericht van mij.

In de komende week laat ik wat werk uit de laatste Scrapdelight Extra (je kunt hem hier vinden) zien, maar nu eerst de speedscrap van vorige week.

Het is de eerste lay-out met safarifoto's met de geweldige Printery Collection van Prima Marketing.
Niet de meest voor de hand liggende lijn bij zulke foto's, maar juist door het zwart - witte in het papier vond ik het een mooie combi.








Bedankt voor je bezoek!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig, de lijn van prima in combi met deze foto's..een juiste keuze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie layout! Ik vind het altijd zo knap om niet voor de hand liggend papier gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen